woensdag 20 augustus 2008

Student

Dit is een voorpublicatie. Hahaha.
Een commercieel tijdschrift zou dat niet leuk vinden.
Maar bij de Groene Amsterdammer, die morgen pas
verschijnt, doen ze er misschien niet zo moeilijk over.
Deze ene keer.
Bijgaande tekening staat dan afgedrukt bij het hoofdcommentaar.
Dit soort dingen moet ik natuurlijk niet te vaak doen.
Maar ik vind de tekening goed gelukt (vonden ze bij de Groene ook).
Ik heb zin om hem te posten op de blog.
Het illustreert een tekst van Joost de Vries en Casper Thomas.
zij vragen zich af wat er is gebeurt met het romantische beeld
van de student. De student gaat minder uit, drinkt minder, reist
minder, heeft zelfs minder sex met verschillende 'bedpartners'
dan vroeger. 
Kortom, wie is, en wat wil de student nog?
Vandaar mijn 'mysterie-student'. 
Misschien ga ik 'm nog wel eens als 'character', poppetje uitvoeren
in klei.....

1 opmerking:

Anoniem zei

Of een miniserie over mysterie student op het ministerie ........

Je allergrootste fan !