maandag 4 augustus 2008

De Parade


Gisteren was ik onderdeel van een wervelend gebeuren
op de Parade
Bij de show van de Brakke Zondag heb ik live 
tekeningen gemaakt. 

'De Brakke Zondag' is het geesteskind van  Pieter-Bas van Wiechen.
Journalist en theatermaker. Het is dan ook 'journalistiek toneel'.
Al eerder werkte ik met hun mee in de Brakke Grond, waar ze elke 
maand, op zondagmiddag, prima voorstellingen verzorgen. 
Het geheel heeft nog het meest weg van een TV show met presentator,
een thema, gasten, muzikanten, acteurs, dans en live getekend 
commentaar. Vaak door mijn fijne collega-tekenaars
Gisteren nam ik de show 'Trots op Amsterdam' voor mijn rekening.
Binnenkort een link naar de tekeningen.
Bijgevoegd een foto met mij aan het werk, tijdens de show, hoog in de zaal.
Daarnaast poseer ik met Tony en Tiny Tolo.

Geen opmerkingen: