vrijdag 14 november 2008

Visite kaartje


Moet ook gebeuren.
Een nieuw business kaartje. 
Het is al weer lang geleden dat ik een mooi,
actueel kaartje maakte. Hierbij het voorbeeld voor 
een nieuwe!
Ik heb het 'duiveltje', dat alweer een jaar of wat
meegaat als huisstijl element, gebruikt als eyecatcher.
Dan past het ook weer goed bij de vormgeving van
Het handgeschreven adres geeft iets van de losheid die
ik in mijn illustraties probeer te leggen.

Een recent voorbeeld van het functioneel en prachtig
gebruik van handschrift vond ik trouwens de cover van
de VPRO gids deze week, met een kalligrafisch letterbeeld 
van Moker ontwerp's Henk van der Nederend.

Onlangs maakte ik een spread voor Quest met allemaal
kleine tekeningen en stukken tekst in handschrift.
Kom ik nog op terug.

Geen opmerkingen: